lördag 10 september 2011

"Regnbågen"

I veckan fick jag syn på denna vackra" båge" utanför mitt köksfönster, åhh vilka fina starka färger! It must mean something:) Efter regn kommer sol;-)

Är helt slut efter veckan som varit, åkte på en jobbig förkylning men som äntligen börjar avta sakta men säkert;)


Chokladmuffins
Passade på att baka lite gott sådär på en lördag! Det blev:








Och lite scones, orkade inte gå till Ica o köpa bröd idag;-p











Sitter som fastklistrad framför tv:n nu, tittar på Mia Skäringers bejublade föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst" inspelad på Cirkus i Stockholm. "En rolig och sorglig föreställning om att vara kvinna". Utsålt överallt och med strålande recensioner!  Vilken tur att lilla mor ringer och upplyser mig:)
Skrattar som en liten gris och tar in massa information om vad hennes föreställning vill säga, är så mycket som hon säger som får en att tänka till om den fula verkligheten vi faktiskt lever i!;-p


Måste titta mer koncentrerat nu, har du sett hennes föreställning? Hon kommer från dom Värmländska skogarna!:)


Imorgon ska jag med en kompis o vara med när hon jobbar med Mary Kay, ska bi skoj!






Trevlig helg allihopa!














Over and out// Betty*

1 kommentar:

  1. Blev det inte mer än så här då Betty?
    Fast nu har jag hittat två nya "busstjejer" att umgås med och de håller sig ajour med vad som händer deras "mentor"! (ler)
    Lilla Frun och jag sticker till Göteborg och bokmässan i några dagar, du får hålla ställningarna i "Bronx"!
    Ha det Bäst!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera