lördag 23 april 2011

"Den finska påskharen"


"Påskharen Henna ifrån Finland" fick mig att stiga upp idag, och med "ögonaböj" iväg till lekparken blev det!:)


Zuki fick redan igår sin första lilla fästing, och jag säger som finska väninnan sa: "Dom borde brännas på bål". För dom har inget syfte för eko systemet...eller?

När jag och min käre prins gick vidare ut i solen fick vi syn på denna fin sjungande " mackapär":

 
Latmaskens mat blev det idag!  En riktigt smarrig Oxfilé pizza.



Resten av kvällen har bestått av inlinesåkning, samt spelande utav det nya spelet You Star In Yoostar 2.
 -Vill du bli nästa film stjärna?
Postar en länk här: 
http://www.youtube.com/watch?v=cXkP_WLCZpY



Imorgon blir det förmodligen för Rödluvan att gå på loppis om inte "vargen" dröjer allt för länge!;-)                                       Gla´ Påsk!







Over and out// Betty Doris Boop*

3 kommentarer:

  1. Å då säger jag raskt - du har väl vaccinerat dig mot TBE? Gör det! Den sjukdomen vill du inte ens att dina ev fiender får - min bror fick den...

    SvaraRadera
  2. Anni: Har faktiskt inte gjort det än, men börjar bli dags för det nu! Tråkigt att din bror åkte på det. Är han helt bra idag? //Betty*

    SvaraRadera