fredag 22 april 2011

Sommardag

Det har varit en riktigt fin sommardag idag.

















Började dagen med att baka en traditionell sockerkaka med lite sommarbär:)

















Sedan skulle jag söka ett jobb men det krånglade både med skrivare mm så får lämna det någon dag snart!
Vi har också börjat fundera på att lämna en intresseanmälan på en lägenhet, men vi måste tänka lite till.

Resten av dagen spenderade jag, min sambo, Zuki och våra vänner i Rudans naturreservat.
Vi virrade bort oss totalt i skogen först men den som var mest glad just då var nog Zuki, han fick springa vilt!:)




Vi fick syn på lite vitsippor


Ikväll ska jag först se lite på chilenska serien, sen vara lite social med grabbarna här, och sist men inte minst se på Luftslottet som sprängdes!

 Hyrde filmen idag, har sett dom två första så bara måste se den sista!


Bye Byeee// Betty Boop*

4 kommentarer:

  1. Men hallå där finest.se!;-)
    Nej jag har inte haft tid än, men ska titta snart I promise! För avsnitten finns på youtube eller?
    Krambanan*

    SvaraRadera
  2. yes:)!
    gott med bären förresten!

    SvaraRadera
  3. Jag tittade på youtube, men hade svårt att hitta rätt avsnitt. Du får visa mig nån dag istället, jag hamnar bara på fel;p
    Och ja bär är alltid gott, bakelser åxo haha=)

    SvaraRadera