torsdag 21 april 2011

Nära skjuter ingen hare

Ikväll blev det bio på biografen Grand i Sveavägen. Vi satt nästan på första parkett! Haha idag var första gången jag suttit så nära. Men "nära skjuter ingen hare" så det funkade:)
Det var typ bara när det kändes som att man med blicken åkte med i tiden i tunnlar osv som man blev tvungen att titta bort ett slag;p
Filmen Limitless var helt och hållet i min smak," I was blind but now I see".

Efter att ha suttit så nära bio duken kände man sig lite" vinglig i bollen" men det skakade man av sig sådär snabbt som hundar gör ibland hehe.
Det satt en farbror vid sidan av mig som "nickade till", men jag lovar filmen var inte dålig hehe!;-)


Nu ska jag "sussa lago", men glöm inte att sista dagen för att deklarera är 2 maj! Jag brukar ringa per telefon, det är super smidigt!

Godnatt everybody!! -Everybody, yeah Rock your body, yeah Everybody, yeah Rock your body right

Backstreet's back, alright  höhö vadå övertrött!

Over and out//Rödluvan Betty även kallad Doris ( ur Hitta Nemo) pga mitt fiskminne ibland;-D



    

3 kommentarer:

  1. Hej Betty! Hade tänkt sluta skriva hos dig, 47 åriga män ska inte skriva hos 22-åriga flickor som kallar sig Rödluvan! (ler) Fast nu är det "okej" sedan min Fru lagt till sig som följare på din blogg, hon säger att hon ska skriva mer senare, hon är "sämre" än hon visar många gånger!
    47 pannor är jag, alltså borde jag fungera som någon slags mentor inte åt dig utan åt alla yngre män och ett "mentortips" till alla killar!
    För i helvete...läs vad Era tjejer skriver, läs känn och analysera och fundera på vad det är "hon" vill säga....nu handlar det inte bara om att läsa vad "hon" skriver utan även att vara en god lyssnare....annars så sitter man snart på en parkbänk och undrar vad fan det var som hände, hon drog.....! Tips ifrån en snubbe som har haft 25 lyckliga år med sin kvinna och tänker ha minst 25 år till....
    Snygg bakgrund.....!
    Glad Påsk avslutar jag med, jobbar hela helgen...hårt, men sist anställd då blir det så!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. Hej din oumberliga mentor!:)
    Så bra att frugan har "okejat"för jag är inte det minsta farlig!:-)
    Jätte kul att även hon vill läsa vad som händer på min lilla pluton planet hehe. Jag försökte åxo lägga till din andra blogg men hur gör man? Jag går in på din sida men finns ingenstans där man kan välja att man vill följa. Ska försöka igen!
    Jag ser att mentorn på 47 pannor fasnat i träsket som rödluvan påbörjade sist haha.
    Det min sambo säger sig menade var att jag borde kanske korta ner mina inlägg för att det kan bli för mycket att orka läsa för andra! Inte för honom haha, han har läst en del inlägg faktiskt;p
    Men jag väljer att fortsätta skriva som jag gör, även om somliga kan kommentera att det är för mycket att läsa haha. Den som vill läsa läser väl ändå,hoppas jag iaf:)
    HAHA men jag ska säga till prinsen att läsa ditt inlägg där i vilket fall som helst, så kan även han få sig lite tips från mentorn!
    Prinsen min kommer snart skaffa sig en egen blogg, dock kommer den att handla om hans största fritidsintresse; Spelvärlden!
    Kul att du gillar min bakgrund, jag letade förgäves!
    Nu ska jag läsa dina inlägg och kolla in din frugas blogg:)
    Glad påsk på er!
    Jobba inte ihjäl dig nu bara!
    Bevakaren Betty*

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Nu lyckades jag lägga till din andra blogg och pockethexorna. Men det går inte lägga till Pockethexan...hmm säg till om du vet nåt!
    //betty*

    SvaraRadera