tisdag 19 april 2011

Nattugglan Betty


Jag sitter uppe alldeles för länge på kvällarna märker jag, är helt seg på morgonen till en början. Inte mycket man kan göra om man fötts till nattuggla:)
Carpe Diem säger man ju, så om jag är uppe till 3 då utnyttjar jag ju tiden så gott det går, eller vänta nu jag sover ju bort den sen åxo, haha den teorin håller ju inte måttet;p


Idag väcktes jag utav "tuppen" Kathy!:)

Senare så tog jag bussen in till stan, vi hämtade graaatis biljetter till en förhandsvisning utav filmen Limitless som visas imorgon kväll!:) Ta en titt här om ni vill: http://www.youtube.com/watch?v=6d1Uc68wt3c

Jag blev också medlem i metro.se, där kan man få ta del av massa bra erbjudanden som ibland inte kostar någonting, så som det här med bion ovan. Bli medlem i metro du också! Lät lite som en reklam det där, men kolla då in denna hehe: http://www.youtube.com/watch?v=cJqDdvqzTPY

Jag var nära på att få en nära döden upplevelse idag; blev nästan påkörd utav en cyklist, men det hade varit mitt eget fel "mitt virriga jag";-p But I´m still Alive, tack för den här gången åxo!:)
Annars hade jag bland annat inte kunna se mig själv bli gammal och grå...hur kul nu det kommer bli haha, men tänker speciellt på min broders blivande fru och deras bröllop nu i juli!;)
 Jag och mina kära systrar ska sjunga så fiiiint vi kan, och den här låten måste övas in ordentligt: http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA 

Här kommer bilder på en trött liten vovve, blev inlinsen + brottning med "pappsen" ikväll igen!



Nu blir det att se klart på El triunfo del amor på Canal las Estrellas!



Over and out// Frida Rödluvan Betty Boop*

2 kommentarer:

  1. Shit vad många inlägg redan. Pallar inte läsa allt. Det är inte du, det är jag.. Dels så hatar jag att läsa och dels så... Ärligt talat så hatar jag bloggar, facebook, twitter, etc. etc. Allt som har med statusuppdateringar att göra. Men fin bakgrund i alla fall. Vad är det för skum Rödluvan-anime egentligen?

    --
    Eddy

    SvaraRadera
  2. hahaha du är rolig du eddy! marco säger att han tror att det är lucky star!

    SvaraRadera