söndag 17 april 2011

"Ute i det vilda"


I eftermiddags åkte jag och Zuki med min broder och hans familj ut till Tyresta nationalpark. "Solen värmde våra fötter" och vi gick tills vi kom fram till "the spot" där vi kunde chilla och grilla korv.

Vi fick syn på både det ena och det andra i vårvädret; humlor, en gul vacker fjäril och en simmande snoooook! Min käre broder fick även för sig att vara lite konstnärlig och leka med is konst, riktigt fin blev "naturens krafter". Sedan hittade Jonis (deras son) ett jätte coolt träd som jag tog kort på, så det måste jag ju bara lägga upp här!


Vi gick hela 5 km så till slut var alla helt slut. Det är faktiskt helt otroligt att jag fortfarande är vaken haha!


 Jag rekommenderar denna plats till stora och små, man kan både vandra, sola på bergen, grilla, och plocka bär och svampar!=)



Imorgon blir det andra äventyr men det får ni höra då! Sleep tight all night! //Betty*

2 kommentarer: